Vodafone live - skutečně revoluční?

Autor: nemo | Publikováno: 28. 03. 2007 v 00.44 | Linkuj.cz | Jagg.cz | Topčlánky.cz

Právě jsem si chtěl poprvé vyzkoušet službu Vodafone live. Jedná se o něco jako lepší WAPové stránky operátora. Měly by být grafické a nabízet různé užitečné služby i informace. Samozřejmě také placený obsah. Procházení je zcela zdarma a platí se až za „použití“ konkrétní služby.

Vodafone live však byl až do nedávna dostupný pouze na několika podporovaných telefonech a ostatní se museli spokojit pouze s „obyčejným“ WAPem. To se však nedávno změnilo a službu by tak měli mít všichni zákazníci s novějšími telefony.

Já zrovna v tento moment, když píšu tyto řádky, sedím na nádraží a budu čekat ještě přes hodinu a půl na spoj. Říkal jsem si, že využiji této nové služby a podívám se, jestli nejede také nějaký autobus. Zapnul jsem tedy integrovaný prohlížeč Opera a WAPově jsem se připojil na stránky live.vodafone.cz. Slibované grafické stránky se sice nekonají a texty jsou trochu rozhozené, ale zase si říkám, že je „pouhé“ prohlížení zcela zdarma a tak, jako na dřívějším portálu, proklikávám menu až k položce „Jízdní řády“. Vyplňuji klasické údaje a klikám na „Vyhledat spoj“. No a co nevidím? Ono to po mě chce zaplatit – minimálně 7 korun za celodení „permaentku“. Přiitom původní služba byla zdarma jen za cenu pripojení, což nemohlo být více jak 2 koruny. Tedy jednoznačně pořádné zdražení. Výhodné to může být až teprve když se na jízdní řád budete potřebovat kouknot několikrát denně.

Každopádně jsem zavřel oči a souhlasil jsem, že „jim“ těch sedm kaček dám. Po potvrzení se napsalo klasické „Vyčkejte prosím…“ či tak něco a… nic. Žádného jízdního řádu jsem se ani po několika minutách nedočkal. Předpokládám ale, že platba již proběhla. Když totiž o službu požádám znovu (mám přece „permanentku na celý den, ne?), zobrazí se rovnou hláška "Došlo k chybě, opakujte zadání“. Opakovat to můžu jak chci, stejně se dál nedostanu.

Minimálně některé služby tedy na všech telefonech nefungují. Dost se divím, že je to závislé na typu telefonu. Je možné, že se to projevuje pouze na tak odlišných telefonech, jako je má Nokia 9500, která má přeci jen poněkud „mohutnější“ prohlížeč internetu, ovšem pak nevím, jak se chovají ostatní symbianové telefony s prohlížeči stavěnými primárně pro prohlížení WEBu, nikoliv WAPu.

Když budu mít dobrou náladu, zkusím zavolat na infolinku a pak sem doplním, co (jestli) mi řekli. Nic ale neslibuji a je tu značná pravděpodobnost, že budu zkrátka příliš línej, či jenom nekomunikativní, abych to udělal.

Zanechat komentář

Pro vložení komentáře musíte být přihlášen.